Sjekk ut Facebook-profilen min

Jan Henneli invite+kjdm-w1pdupi at facebookmail.com
Fri Jan 14 09:21:47 PST 2011

Hei Bastiat-fans,

Jeg har opprettet en Facebook-profil der jeg kan legge ut bilder, videoer og arrangementer. Jeg vil legge deg til som venn slik at du kan se dette, men først må du bli medlem av Facebook. Når du blir medlem, kan du også lage din egen profil.

Hilsen
Jan

Hvis du vil melde deg på Facebook, kan du klikke på koblingen under:
http://www.facebook.com/p.php?i=100000239690132&k=Z6E3Y5UX3XWG5AFJPB63QUXQQQBBXXVNUWITCAPAQZ&r

Har du allerede en brukerkonto? Legg denne e-postadressen til kontoen din:
http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=bastiat-fans%40bastiat.org&c=a13fcfbc9b954a9e7eac2365bef16a17

bastiat-fans at bastiat.org ble invitert til Facebook av Jan Henneli. Hvis du ikke ønsker å få flere slike e-poster fra Facebook, kan du følge lenken nedenfor og si opp abonnementet.
http://www.facebook.com/o.php?k=877932&u=100001922411759&mid=39a8359G5af3830fecefG0G8
Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303